sabato 15 ottobre 2022

INVITU A SENA di Vincenzo Balbis

Sant'Ambrogio e San Romolo
 

In giurnu, spersu int’a negia de Milan,

int’u servélu u me s’è asséesa ina lüxeta:

“Chissà mai cante gènte da Scarpeta

cume mi i s’atröva de chi a cian!”

 

U l’è cuscì che ün a ün a l’ho sercau

i sitadin de nascènsa de San Remu:

ciü de sèntu da ‘ste parte a n’ho atruvau.

Ina séira tütu inseme a se viremu

 

pé mangià sardenàira e tajarin,

sciure cene e cunìu e tirà avanti

cu-i goti de russéese e vermentin…

 

Ambröixu e Romilu, i dui Veschi santi,

de Milan e San Remu prutétui,

a séna i sun invitai, inseme a nui…!

 

 

 

Vincenzo Balbis – Dialetto di Sanremo

 

 

INVITO A CENA

 

Un giorno, sperduto nella nebbia di Milano,

nel cervello mi si è accesa una piccola luce:

“Chissà mai quante persone della Scarpetta

come me si trovano da queste parti!”

 

È così che ad uno ad uno ho cercato

i cittadini nati a Sanremo:

più di cento da queste parti ne ho trovato.

Una sera tutti insieme ci vedremo

 

per mangiare sardenara e tagliolini,

fiori ripieni e coniglio e tirare avanti

con bicchieri di rossese e vermentino…

 

Ambrogio e Romolo, i due Vescovi santi,

di Milano e Sanremo protettori,

a cena sono invitati, insieme a noi…!


Nessun commento:

Posta un commento