venerdì 25 novembre 2022

ZENA BLUES di Anselmo Roveda


saià 3 oe da mattin,

no che me ô pòsse permette che doman me tocca d’andâ à travaggiâ,

ma son arrestou à sentî cös’a dixe Zena de neutte,

mi ò sentio tra o neigro, e stelle no se fan vedde,

solo ’na scireña

 

e mi attaccou a-o computer, co-a luxe açeisa e Buddy Guy ch’o canta

mi ò pensou à Belgrado, sensa a luxe, a radio e o telefono

 

mi son arrestou co ’n tòcco de çigaro e ’n gòtto de vin neigro

à ammiâ o neigro do çê

 

dixan che o çê o l’è bleu perchè o mâ o se ghe spegia

no vorrieiva che o mâ de sta neutte o fesse arrestâ o çê neigro

tra mi, e Buddy che o cria i got a strange feeling,

e o mâ, a gh’è a sopraelevata che a no se ferma

a gente de neutte chì a no sente ätro

ätro che o seu cheu ch’o batte

e e gomme che sbattaggian contra l’asfato

a mæ dònna a l’è de de là ch’a dòrme

se existe ’n scìndico do seunno ch’o me â tegne da conto

baby (baby, baby,baby)

no lie my love is real

i found a true love

e campañe seunnan 3.30

 

 

 

Anselmo Roveda – Dialetto di Genova

1999

Tratta da “Poesia in Ligure tra Novecento e Duemila” (1900 – 2018) di Alessandro Guasoni – Edizioni Cofine, Roma, 2019, pag. 155

 

 

GENOVA BLUES

 

saranno le 3 del mattino

non che me lo possa permettere che domani mi tocca andare a lavorare

ma sono restato a sentire cosa dice Genova di notte

ho sentito tra il nero, le stelle non si fanno vedere

solo una sirena

 

e attaccato al computer, con la luce accesa e Buddy Guy che canta

ho pensato a Belgrado senza luce, radio e telefono

 

sono restato con un pezzo di sigaro e un bicchiere di vino rosso

a guardare il nero del cielo

 

dicono che il cielo sia blu perché il mare si specchia

non vorrei che il male di stanotte facesse restare il cielo nero

 

tra me, e Buddy che grida i got a strange feeling,

e il mare c’è la sopraelevata che non si ferma

la gente di notte qui non sente altro

altro che il suo cuore sbattere e le gomme che sbattono contro l’asfalto

la mia donna è di là che dorme

se esiste un sindaco del sonno me la riguardi

baby (baby, baby,baby)

no lie

my love is real

i found a true love

le campane suonano le 3.30. 


Nessun commento:

Posta un commento