giovedì 22 aprile 2021

LONTANANSA di Carlo Malinverni


Me sovven: – quella seia

a sunnava un adaxo:

l’ea là, de primmaveia…

mi aveiva unna gran coæ de dâghe un baxo.

 

In çê, a luña piña;

e o bello ciæo da luña

indoava a sò testiña:

mi beveiva l’amô co-a cantabruña.

 

Comme a fava co-e moen

cantâ, cianze a tastea!

Inti cavelli e in sen

a l’aveiva unna bella reusa thea.

 

M’avvixinavo à lê

quæxi à tocca e no tocca:

me paiva d’ese in çê…

Che veuggia aveivo de baxâghe a bocca!

 

Coscì fresca! – che sæ

a metteiva d’ammiâla!

Mi aveivo unna gran coæ,

mi aveivo unna gran coæ d’ammaloccâla!

 

Comm’a l’é andæta? Sò

che chinandome adaxo

çercando a bocca sò

quella seia gh’ò dæto o primmo baxo.

 

 

 

Carlo Maliverni – Dialetto di Genova

Da Poesia in ligure tra Novecento e Duemila di Alessandro Guasoni – Cofine Edizioni – 2019 – pag. 27

 

 

LONTANANZA

 

Mi sovviene: quella sera

lei suonava un adagio:

eravamo allora in primavera…

io avevo una gran voglia di darle un bacio.

 

In cielo, la luna piena;

e il bel chiar di luna

indorava la sua testolina:

io bevevo l’amore con il sifone da vino.

 

Come faceva con le mani

cantare, piangere la tastiera!

Fra i capelli e in seno

aveva una bella rosa thea.

 

Mi avvicinavo a lei

quasi a tocca e non tocca:

mi pareva d’essere in cielo…

Che voglia avevo di baciarle la bocca!

 

Così fresca! – che sete

accendeva di guardarla!

Io avevo una gran voglia

avevo una gran voglia di stropicciarla!

 

Com’è andata a finire? So

che chinandomi adagio

cercando la sua bocca

quella sera le ho dato il primo bacio.


Nessun commento:

Posta un commento