giovedì 16 giugno 2022

RONDANINN-A di A. Piero Fioravanti

 

L'è passà 'na rondaninn-a

Contra o çe grixio de perla.

Éan anni che no vedeivo

Rondaninn-e comme ti;

Ma rondoìn che paivan blêu.

Ti ti m'æ resciou o chêu.

Rondaninn-a, rondaninn-a,

Coscì in ærto e scì piccinn-a,

O têu xeuo o me fa allegria.

Te vedeivo in primmaveia

Anni fa quand'èa figgiêu:

T'aivi o nio sott'a-e trabacche.

Ti xoavi con gran da fa

Pe sfamà a têu nià.

Poi a guæra a l'ha deruôu

Teito, casa, e t'è sparia.

Tûtti doi èmmo stramuô

E t'ho perso, rondaninn-a.

A quest' aoua mi son vëgio.

Che sorpreisa a l'imbrunì!

Doppo anni t'ho rivisto!

Quanti son? Ma no i conto?

Te ringrassio pe' stasseia:

l'è tornà a mæ primmaveia.

 

 

 

A. Piero Fioravanti – Dialetto di Genova

2004

 

 

RONDINELLA

 

È passata una rondinella

Contro il cielo grigio-perla.

Erano anni che non vedevo

Rondinelle come te;

Ma rondoni che sembravano blu.

Tu mi hai rallegrato il cuore.

Rondinella, rondinella,

Così in alto e piccina,

Il tuo volo mi dà allegria.

Ti vedevo in primavera

Anni fa quand'ero bambino:

Avevi il nido nel sotto-tetto.

Volavi con tanto impegno

Per sfamare la tua nidiata.

Poi la guerra ha distrutto

Tetto, casa, e sei scomparsa.

Tutti e due siamo traslocati

E ti ho perduto, rondinella.

Oramai io sono vecchio:

Che sorpresa all'imbrunire!

Dopo anni t'ho rivisto!

Quanti sono? Ma non li conto?

Ti ringrazio per questa sera:

è ritornata la mia primavera.

A. Piero Fioravanti

Nessun commento:

Posta un commento