domenica 12 giugno 2022

A-U BORDU DA MARINA di Vincenzo Balbis

 

Assetau in sc’in scöju a- bordu da marina

dunde l’àiga a lapüssa tütu u giurnu,

a còusa pènsu? Forsci a rèn, e inturnu

a mi u se furma cume ina curtina.

 

A stagu bèn cuscì e a nu me cüru

se u mundu u va a-a reversa o in sa o in là,

u me basta in tocu de pan e ina cà

e a caressa da me dona, de següru.

 

U sù u se spèja e u fa ina giàuna striscia

ch’a galéza in sce l’aiga, fin da mi:

a pà ina strada larga e tüta liscia.

 

U tempu u passa… e mi sun ancura lì;

a striscia giàuna avura a l’è d’argentu:

a lüna a brila afacià da-u firmamentu!

 

 

 

Vincenzo Balbis – Dialetto di Sanremo

 

 

AL BORDO DELLA MARINA

 

Seduto su uno scoglio al bordo della marina

dove l’acqua sciaborda tutto il giorno,

a cosa penso? Forse a nulla, e intorno

a me si forma come una cortina.

 

Io sto bene così e non mi curo

se il mondo va a rovescio o in qua o in là,

mi basta un pezzo di pane e una casa

e la carezza della mia donna, di sicuro.

 

Il sole si specchi e fa una gialla striscia

che galleggia sull’acqua, fin da me:

pare una strada larga e tutta liscia.

 

Il tempo passa… E io sono ancora lì;

la striscia gialla ora è d’argento:

la luna brilla affacciata dal firmamento!

Nessun commento:

Posta un commento