martedì 21 dicembre 2021

URTIMO GIORNO DE LAOU di Antonio Canepa


L’urtimo giorno… poi vaggo in penscion;

i mæ anni ciù belli son passæ.

Diggo a-i amixi: “Se vediêmmo ancon”,

ma so che questa a no l’è a veitæ.

 

Tanto che parlo me piggia o magon,

un pö de raggia e tanta anscietæ;

me sento tremâ e gambe; ho l’imprescion

d’ëse ‘n ommo finìo, sensa pietæ.

 

In riva a-o sciumme ch’o m’ha visto forte,

veddo l’ægoa scorrî, quella d’ancheu,

ch’a va sensa fermäse e pâ ch’a porte

con lë tutte e speranse do mæ cheu.

 

Son triste, anche se a vitta a no finisce:

ma o padron queste cöse o no e capisce.

 

 

 

Antonio Canepa – Dialetto di Genova

 

 

L’ULTIMO GIORNO DI LAVORO

 

L’ultimo giorno… poi andrò in pensione;

i miei anni più belli son passati.

Dico agli amici: “ Ci vedremo ancora”,

ma so che questa non è la verità.

 

Mentre parlo, mi prende il crepacuore,

un poco di rabbia e tanta ansia;

sento che mi tremano le gambe; ho l’impressione

d’essere un uomo finito, senza pietà.

 

In riva al fiume che m’ha visto forte,

vedo l’acqua scorrere, quella di oggi,

che va via senza fermarsi e sembra che porti

con sé tutte le speranze del mio cuore.


Sono triste, anche se la mia vita non finisce:

ma il padrone queste cose non le capisce.


Nessun commento:

Posta un commento