lunedì 15 febbraio 2021

RITORNÂ FIGGIEU di Renzo Ferrero


Sovente sento  da tanta gente 

che l'ommo con l'etæ o torna figgieu...

Secondo  sto dîto o no va ninte

e a dimostrazion l'ho avûa ancheu.

 

Ammiando di figgieu zûgä a-o ballon

ho pensòu a-e  zenoggie arrûzenïe,

a-a pansa, a-o braghé e a-o fiaton

e pe no cianze me son misso a rïe.

 

“ Purtroppo -me son dîto- a l'è coscì...

ma cöse mai ti veu pretende ciû ?

Quande t'ëi zueno t'è zûgòu ti ascì !!

 

In quante poi a ritornâ figgieu,

o fæto che ti perdi 'n po' a pipì

o l'è o segno da neuva zuventû...”

 

 

 

Renzo Ferrero – Dialetto di Genova        

1995

 

 

RITORNARE  RAGAZZI     

 

Sovente  sento  dire  da  tanta  gente, 

che  l'uomo  con   l'età  torna  bambino.

Secondo  me  questo  detto  non  vale  nulla 

e  la  dimostrazione  l'ho  avuta  oggi.   

 

Guardando  dei  ragazzi  giocare  al  pallone, 

ho  pensato  alle  mie  ginocchia  arruginite, 

alla  pancia,  al  cinto  erniario  e  al  fiatone 

e  per  non  piangere  mi  son  messo  a  ridere.

 

“ Purtroppo  -mi  son  detto-  è  così...

Ma  cosa  mai  vuoi  pretendere  più?

Quando  eri  giovane  hai  giocato pure  tu.  

 

In  quanto  poi  al  ritornare bambino, 

il  fatto  che  perdi  un  po'  la  pipì 

e  il  segno  della  nuova  gioventù!!”


Nessun commento:

Posta un commento