martedì 2 febbraio 2021

RINGRAZIAMENTO di Renzo Ferrero

 

M' ëa  appenn-a  innandiòu  cö  carossin

pe    ritorno  a  casa  doppo  a  festa

ch'àn fæto a Sant'Orseize in Pròu Quartin

pe-o  sposalissio  de  l' Aldin  da  Nesta.

 

Pe-a  stradda  incontro  quella  Marinìn

moggê  de'n  mandillâ  de  Manessén

e  mi,  pe  no  passâ  da  contadin,

visto  ch' a  stà  vixin  a  casa  mæ,

con  tûtta  a  ciû  innocente  intension,

gh'ò domandòu s'a veu vegnî con mì.

 

Sensa  fâse  guæi  pregâ 

  a  monta

e    cicch-ciacch con a scorriâ 

e  anda.

 

Quande  semmo  arrivæ  a  Manessen

seu  majo  o  l' ëa    in  mëzo  ä  stradda

in  canottiera  e  con  a  pippa  a-i  denti,

a    comme  de  solito  caladda.

 

E  sensa    discorsci  o  complimenti,

sensa 'n motivo e in ciû sensa spiegâse,

o  m' ha  inpïo  de  botte  comme  n' aze...

 

 

 

Renzo Ferrero – Dialetto di Genova

Libera  interpretazione in  genovese  di  un  sonetto  di   Olindo  Guerrini (alias  Lorenzo  Stecchetti)  in  dialetto  romagnolo

 

 

RINGRAZIAMENTO   

 

Mi ero appena  avviato  col  biroccino 

per  far  ritorno  a  casa dopo  la  festa 

che hanno fatto in Sant'Olcese a Prato Quartino, 

per  il  matrimonio  di  Aldino  dell' Ernesta.   

 

Per  strada  incontro  quella  Mariolina, 

moglie  di  un  bulletto  di  Manesseno, 

ed  io,  per  non  passare  da  contadino, 

visto  che  abita  vicino  a  casa  mia,  

con  tutta  la  più  innocente  intenzione, 

e  ho  chiesto   se  vuole  venire  con  me.

 

Senza  farsi pregare più di tanto  

lei  sale  

ed  io  cicch-ciacch  con  la  frusta 

e  via.

 

Quando siamo  arrivati  a  Manesseno, 

suo  marito  era  lì in  mezzo  alla  strada,

in canottiera e con la pipa ai denti a fare, 

come  suo  solito,  cagnara.  

 

E senza  far  discorsi  o  complimenti, 

senza  un  motivo e  in  più  senza  spiegarsi, 

mi  ha  riempito  di  botte  come  un  asino...


Nessun commento:

Posta un commento