giovedì 4 febbraio 2021

MI E O MÂ di Danila Olivieri


Camminn-o in sciâ mænna,

descäsa, in scê çenie de ænin

e lisci risseu mangiæ da-a sâ.

De inverno, a-o tramonto, mi e o mâ

tutti duî soli, tutti duî furibondi.

Mi arraggiâ con mi,

m'alleggeiscio camminando

a faccia frustâ da-o sciöco.

Furibondo de scciumme e de sâ

o mâ o s'alleggeisce

franzendo in scî scheuggi

e menissando l'ænna

finn-a a faghe mâ.

Mi luxente de mæ contraietæ

o mâ co-a sciammadda do çê.

Tutti duî schillenti e prexonê

da tagnä do feugo

da nostra solitùdine.

De inverno, mi e o mâ.

 

 

 

Danila Olivieri – Dialetto genovese del Tigullio

Da “Stella cometa a Tregosa” – Bastogi

 

 

IO E IL MARE

 

Cammino sulla spiaggia,

scalza, su cenere di sabbia

e lisci sassi corrosi dal sale.

D'inverno, al tramonto, io e il mare

entrambi soli, entrambi furibondi.

Io furiosa con me stessa

m'alleggerisco camminando

il volto frustato dallo scirocco

Furibondo di sale e di schiume

il mare s'alleggerisce

 sbattendo sugli scogli

e frantumando la sabbia

fino a farle male.

Io lucente delle mie contrarietà

il mare con la fiammata del cielo.

Entrambi fulgenti e prigionieri

della ragnatela del fuoco

della nostra solitudine.

D'inverno io e il mare.

 

Nessun commento:

Posta un commento