martedì 31 maggio 2022

TREI GIURNI di Roberto Rovelli


 Aiéiri:                                              

 mi e tü, pe’ man,                  

int’ina séirana tébea e bèla,             

se n’andavimu in ‘campuréla’                    

a caregnà au lampecàn.                    

 

Ancöi:

mi e tü, pe’ man,                              

caminandu assai cuntènti,                

se n’andamu a passi lénti                 

ringraçiandu ch’u gh’è cian.            

 

Dumàn:                                             

mi e tü, pe’ man,                              

barluciàndu cu’u bastùn,                  

se n’anderemu d’aciatùn                  

da ‘stu mundu; porcu can!               

 

 

 

Roberto Rovelli – Dialetto di La Mortola di Ventimiglia

 

 

TRE GIORNI

 

Ieri:

io e te, per mano,

in una serata tiepida e bella,

ce n’andavamo in ‘camporella’

ad amoreggiare al crepuscolo.

 

Oggi:

io e te, per mano,

camminando assai contenti,

ce n’andiamo a passi lenti

ringraziando che c’è piano.

 

Domani:

io e te, per mano,

barcollando col bastone,

ce n’andremo in sordina

da questo mondo; porco cane!


Nessun commento:

Posta un commento