sabato 2 aprile 2022

PRIMAVERA di Vincenzo Balbis


 

Sempre zuena ti sei, o Primavera,

gianca, de màrmaru,

là a l’Imperatrice,

sciura tra e sciure ch’i te cianta inturnu!

 

A t’ho vistu passendu l’autru giurnu

cande a pè a l’andaixevu a-u sciminteru,

a me sun afermau int’u andà

e ascì a-u riturnu.

 

Ti sei lì, ma u pà che ti pii u vöru

cu-a roba trasparente

ch’a pà in veru;

veixin u te passa sempre tante gente

ch’i te garda…

e, misteru,

ti sei a sula ch’a nu scangia mai!

 

Nui invece a semu tütu in po’ scangiai,

tütu inveja:

mi,

u veixin de cà,

u mei primu amù,

a bricicheta apeesa int’a cantina,

a fotu faita tanti agni fa

cun tü e mei frai

assetau int’a carussina.

 

Cume a t’invidiu…

 

A restà sempre cuscì

dime,

dime cume ti fai,

o mea chimera,

che imperatrice ti sei

da primavera!

 

 

 

Vincenzo Balbis – Dialetto di Sanremo

 

 

PRIMAVERA

 

Sempre giovane sei, o Primavera,

bianca, di marmo,

là all’Imperatrice,

sciura tra e sciure che ti piantano attorno!

 

Ti ho vista passando l’altro giorno

quando a piedi andavo al cimitero,

mi sono fermato all’andata

e anche al ritorno.

 

Tu sei lì, ma sembra che prendi il volo

con il vestito trasparente

che sembra un velo:

vicino ti passa sempre tanat gente

che ti guarda…

e, mistero,

sei la sola a non cambiare mai!

 

Noi invece siamo tutti un po’ cambiati,

tutto invecchia:

io,

il vicino di casa,

il mio primo amore,

la bicicletta appesa in cantina,

la foto fatta tanti anni fa

con te e mio fratello

seduto nella carrozzella.

 

Come ti invidio…

 

A rimanere sempre così

dimmi,

dimmi come fai,

o mia chimera,

che imperatrice sei

della primavera!

Nessun commento:

Posta un commento