domenica 17 aprile 2022

GNIVURA ATÖSCEGÀ (Chernobyl) di Vincenzo Balbis


 

Cande ti sei arrivà a l’apuntamentu

da-u nostru ésciu, là versu a muntà,

a t’ho cuìu ina sciura; ti l’hai anastà

e acustendute  mi , int’in mumentu,

 

a l’amu scangiau bàixi a sentenà.

Arreversai inte l’erba, u firmamentu

u nu paixeva lì…! Pöi mi, cantendu,

a t’ho purtà in giü , fina a-a tò cà.

 

Ma l’induman, cand’a ho lesüu che u sciàu

d’ina gnivura atöscegà e vagabunda

e sciure e l’erba e tütu ha gastau,

 

- e forsci i toi baixi ascì e fina l’unda

du tò amù – a ho criau: “Omi, aiei ancù

respéitu de couse ch’u nu dau u Segnù!”

 

 

 

Vincenzo Balbis – Dialetto di Sanremo

 

 

NUBE TOSSICA (Chernobyl)

 

Quando sei arrivata all’appuntamento

dal nostro viottolo, là verso la salita,

ti ho raccolto un fiore; l’hai odorata

e accostandoti a me, in un momento,

 

ci siamo scambiati baci a centinaia.

Riversati sull’erba, il firmamento

ci sembrava lì…! Poi, cantando,

ti go portata in giù, fino a casa tua.

 

Ma all’indomani, quando ho letto che l’alito

di una nube tossica e vagante

i fiori e l’erba tutto ha guastato,

 

- e forse anche i tuoi baci e persino l’onda

Del tuo amore – ho gridato: “Uomini, abbiate ancora

Rispetto delle cose che ci ha dato il Signore!”


Nessun commento:

Posta un commento