mercoledì 13 ottobre 2021

L’É PRÒPIO VEO! di Italo Mario Angeloni


 

T’asseunno tutte e neutte, ti capisci?

E t’arrecovio aloa streita in sciô cheu:

che velluo liscio, che cavelli lisci!

Ghe scuggia i baxi quanti amô o ne veu.


Tanti, tanti che à dîla no savieiva

contâli in mezo a-o scuo, coscì à streppon;

ma se i contesse fòscia m’accorzieiva

de no avei dita tutta a mæ raxon.


M’addescio, invece, e a-o seunno andando apreuvo,

me pâ che bruxe a bocca de baxin;

tutta cada in sciô cheu streita t’attreuvo

ciù vea che se ti fisci chì vexin.


T’attreuvo a-o fâ do giorno, t’accapisci,

comme a-o scuo t’ei vegnua d’arente a-o cheu:

che velluo liscio, che cavelli lisci!

L’é pròpio veo! Lasciâme ti no peu!

 

 

 

Italo Mario Angeloni – Dialetto di Genova

Tratta da “Poesia in Ligure tra Novecento e Duemila” (1900 – 2018) di Alessandro Guasoni – Edizioni Cofine, Roma, 2019, pag. 30

 

 

È PROPRIO VERO!

 

Ti sogno tutte le notti, capisci?

E ti coccolo allora stretta sul cuore:

che velluto liscio, che capelli lisci!

Vi scivolano i baci quanti amore ne vuole.

 

Tanti, tanti che a volerlo dire non saprei

contarli in mezzo al buio, così a caso;

ma se li contassi forse mi accorgerei

di non avertene dati abbastanza.

 

Mi sveglio, invece, e inseguendo il sogno,

mi sembra che la bocca bruci di bacini;

ti trovo tutta calda stretta sul cuore

più vera che se fossi qui vicina.

 

Ti trovo al far del giorno, m’intendi,

così come al buio eri venuta vicino al mio cuore:

che velluto liscio, che capelli lisci!

È proprio vero! Non mi puoi lasciare!


Nessun commento:

Posta un commento