mercoledì 31 marzo 2021

LIGNA BEGHIGNA di Giannino Orengo

 

T'apregu,

ligna beghingna

lixènte paresci

dœrœr daa cola

sea sima,

ch'a muntagna

a te stà chiba dœrai.

Spœru ch'a vegna

stu cartu de ligna

– tropi dì i sun passai –

passiensia nu n'hai

Œrmai,

ogni garsura che vegu,

ela me vegu dœrai

...pecau...

forsa a nu vèn.

 

 

Ancor

me revèn e note

de chela beghigna,

ch'ài balau astacau

a ela intu Prau.

Pei pensu che ti nu me vei,

ch'in sulu baixu u l'é pocu,

u l'é menu de rèn,

in baixu roubau...

e pei?

Mah... pensèndughe bèn...

 

“Se viremu aa proscima linga”

a m'avuria ditu in tu balu de Pigna.

 

 


Giannino Orengo – Dialetto di Pigna

 

 

LUNA BIGOTTA

 

T’imploro,

luna bigotta,

lucente appari

dietro dal colle

sulla cima,

che la montagna

ti rimane cupa davanti.

Spero che venga

questo quarto di luna

– troppi  giorni sono passati –

Pazienza non ne ho.

Oramai,

ogni ragazza che vedo,

lei mi vedo di fronte

…peccato…

Forse non viene

 

 

Ancora

rammento le note

di quelle beguine,

che ho danzato avvinghiato

a lei nel Prato.

Poi penso che non mi vuoi,

che un solo bacio è poco,

è meno di niente,

un bacio rubato…

e poi?...

mah… pensandoci bene…

 

“Ci vedremo alla prossima luna”

mi avrebbe detto nel ballo di Pigna.

 

Nessun commento:

Posta un commento