venerdì 18 settembre 2020

FUTUGRAFIA di Mario Saredi


A futugrafia
a nu se pö vé,
l’hon intu cö
e inta tèsta
e ciacche vòuta
che a miru
me vèn u tremaixiùn.
Passàva in mügliu de areuplani
partii d’ä Corsega,
pe’ andà  unde  nu  se  sa.
M’aciatàva
dedaré a in’arburu d’auriva
tremörèndu dä pùira.
A l’è ina futugrafia
ch’a stènta a passà,
de vòute me l’assònu
e a me fa ancù tremörà.
Aregordu d’avé vistu sbrilà
in ciôve de bumbe
chi han cianelàu
Nervia  pe’a prima 
e Ruverin  pöi.
Chela ramà de bumbe,
viste carà,
ancù avù,che nu se ne parla ciü,
me e vegu sbrillà.
E l’aregòrdu,
u me fà ancù mà.



Mario Saredi – Dialetto di Camporosso
2019
                

FOTOGRAFIA

La fotografia
non si può vedere,
l’ho  chiusa nel cuore
e nella mente
ed tutte le volte
che me la chiamo
mi  emoziono.
Formazioni di fortezze volanti,
partite dalla Corsica,
per andare dove non si sapeva.
Mi nascondevo
dietro ad un albero di ulivo
tremando di paura.
È una fotografia
che fatica a passare,
alle volte mi appare anncora in sogno
e mi fa ancora sobbalzare.
Ricordo di aver visto brillare
grappoli  di bombe piovere
che hanno distrutto
Nervia per prima
e Roverino dopo.
Quello scroscio di bombe,
viste cadere,
dopo tanto tempo
me le vedo ancora brillare.
Ed il ricordo,
mi provoca ancora disagio.

Nessun commento:

Posta un commento