mercoledì 11 novembre 2020

U VIRU di Renato Penasso


Chissà chi l’ha purtau

štu viru maledetu

che tütti u n’ha impeštau

sènsa nësciün rišpèttu.

 

Šcapàa nu ti poi

perché štu-chi u te ciappa

…ma pöi dunde ti vai?

Che u l’è zà dapertüttu.

 

Rimedi u nu ghe n’è ancuu,

šperamu che quarcün

mandau da-u Segnùu

u ne tröve préštu ün.

 

Mi a me ne štaggu in cà,

a miru da-u barcun

…föra u nu gh’è nisciün

cose a ghe pommu fàa?

 

Ma a l’ho in’idea fissa

che a me gira in t’a cupetta:

chissà de dunde u l’è sciurtìu

…forsci da ina pruvetta?

 

 

 

Renato Penasso _ Dialetto di Montegrosso Pian Latte (Im)

Poesia che ha partecipato al XV Concorso di poesia dialettale “Giannino Orengo” – Ed. 2020

 

IL VIRUS

 

Chissà chi l’ha portato

questo virus maledetto

che tutti ci ha impestati

senza nessun rispetto.

 

Scappare non puoi

perché questo ti acchiappa

…ma poi dove vai?

Che è già dappertutto.

 

Rimedi non ce n’è ancora,

speriamo che qualcuno

mandato dal Signore

ne trovi presto uno.

 

Io me ne sto a casa,

guardo dal balcone

…fuori non c’è nessuno

cosa ci possiamo fare?

 

Ma ho un’idea fissa

che mi gira nella testa:

chissà da dove è uscito

forse da una provetta?


Nessun commento:

Posta un commento