martedì 10 novembre 2020

A M’APIÀIXEVA... di Roberto Rovelli

               

A m’apiàixeva...                        

oh, cume a m’apiàixeva...                  

ma a l’eira a fìglia de scignuri                      

e mi u fìgliu de poveri paisai.                      

Mi ghe sufriva...                        

oh, cume ghe sufriva...                      

ma eira següru ch’a nu’ se sereva        

mai infruscà cun ün cume mi.                     

E pöi in bèlu giurnu,                           

pe’ càixu o pe’ destìn,                        

se semu scuntrài pe’ u camìn.                     

A sòu vuxe a m’ava fau ressautà;        

a me parlava...                                 

ma forsci u l’eira noma in incréde        

o a mei asciarmà fantaixìa...                      

na, a me parlava... pe’ dabon...          

ina müxica pe’ e mei auréglie,             

in bàrsamu ch’u m’imbriagava!            

E, propiu inte chelu mumentu,             

u son d’u resveglìn u m’adésciava.       

 

 

 

Roberto Rovelli – Dialetto de La Mortola

       

 

MI PIACEVA...

 

Mi piaceva...

oh, come mi piaceva...

ma era la figlia di signori

ed io il figlio di poveri contadini.

Io ci soffrivo...

oh, come ci soffrivo...

ma ero certo che non si sarebbe

mai immischiata con uno come me.

E poi un bel giorno

per caso o per destino,

ci siamo incontrati per strada.

La sua voce mi aveva fatto trasalire;

mi parlava...

ma forse era soltanto un’illusione

o la mia eccitata immaginazione...

no, mi parlava... davvero...

una musica per le mie orecchie,

un nettare che m’inebriava!

E, proprio in quel momento,

il suono della sveglia mi svegliava.

 

Nessun commento:

Posta un commento