martedì 21 settembre 2021

U GILECCU di Ferdinando Bagnoli


 

"U me ten caudu" u dixeva mei paire

cume se u vuresse scüsasse, elu, 

cuscì avanti in ti agni, d'averu acatau

stu gileccu c'u ciamava "mudernu".

"U me ten caudu e u l'é legiu", turnava a di,

"u l'è sensa maneghe e u l'ha u colu autu,

u l'è imbutiu; u l'è chelu c'u-u me g'andava".

Avu u capita che stu gileccu a u mettu mi,

U me ten caudu, u l'è legiu, u l'è senza maneghe

e u l'ha u colu autu; ma u l'è imbutiu de ciacrin.

 


 

Ferdinando Bagnoli - Dialetto di Sanremo

Poesia che ha partecipato al XXXIV "U Giacuré" - Ed. 2021, Vallebona.

 


IL GIUBBOTTO       

 

"Mi tiene caldo" diceva mio padre

come se volesse scusarsi, lui,

già avanti negli anni, d'averlo comprato

questo giubbotto che chiamava "moderno".

"Mi tiene caldo ed è leggero" ripeteva,

"è senza maniche ed ha il collo alto,

è imbottito; è quello che fa per me".

Ora capita che questo giubbotto lo indossi io,

mi tiene caldo, è leggero, è senza maniche

ed ha il collo alto; ma è imbottito di afflizione.


Nessun commento:

Posta un commento