mercoledì 8 settembre 2021

DA 'N PÒRTO À L'ATRO di Fiorenzo Toso

 

Da 'n pòrto à l'atro o dexidëio o l'inscia

veie stramesuæ, bon vento a-o viægio,

e mi do mondo perso, onde m'inäio

con ciù me perdo, con ciù me gh'attreuvo.


De quello che son fæto m'invexendo:

de tutto quello che vorriæ conosce.

Fæta 'na Zena, 'nn'atra a l'é ch'a speta

d'ëse fondâ inti seunni e 'nte memöie.


Lascia che a lontanansa a ne s'ingheugge

indòsso,  comme craccia de sarmaxo,

no gh'é destin, no ghe saià retorno,

solo a mäveggia de chi se descreuve.

 

 

 

Fiorenzo Toso – Dialetto di Arenzano

 

 

DA UN PORTO ALL'ALTRO

 

Da un porto all'altro il desiderio gonfia

vele smisurate, buon vento per il viaggio,

ed io, perso nel mondo, me ne incanto,

più mi ci perdo e più mi ci ritrovo.

 

Mi esalto per ciò di cui sono fatto,

che è tutto ciò che vorrei conoscere.

Fatta una Genova, un'altra aspetta

di essere fondata nei sogni e nelle memorie.

 

Lascia che la lontananza ci si attacchi

addosso, come crosta salmastra,

non c'è meta, non ci sarà ritorno,

solo la meraviglia di scoprirsi.

  

Nessun commento:

Posta un commento