lunedì 28 dicembre 2020

PAÒLE E SCIÀU di Mino Beghello



U gh'è di mumènti cuande a te mìu

e a a sèja esighe a l'arbezà senza su,

e i èrbui i s'alònga sciùìi ascì d'invernu

e mi sciaàtàu a rèstu senza ina paòla.

 

U gh'è di mumènti cuande ti me mìi

e u cantu de l'àima a brètiu u  tègne a mentu,

e u tòn da vuxe scruscendu sciüsciu stancu

e a m'acòrzu che ti devi piglià in po' de sciàu.

 

Vureèva cuntà cume u te se strènze u cö

e u rebunbu d'agradu, nuvissia ànscia d'amù

aspertixe d'inganbaàse int'u brin di ögli

e paòle i se struscia e  spantenega dapertütu.

 

Recàmpame a tastùn da a ciàpua da tera,

anscetàe angusciùse i s'inàndia drènte de mì

e  u reciümà de cursa e i penscèi scabèci

u m'areguarda noma  nuigà paòle e sciàu.

 

 

Mino Beghello – Dialetto di Taggia

 

 

PAROLE E RESPIRI

 

Ci sono momenti quando ti guardo

e la sera albeggia senza sole,

e gli alberi porgono fiori in inverno,

e io confuso rimango senza parole.

 

Ci sono momenti quando mi guardi

e la mia anima ti riconosce,

e come voce sapendo che mai ti stancherò

e sento che rimani senza respiro.

 

Vorrei raccontarti di purezza di cuore

e della  potenza del tuo amore

ma se solo incrocio i tuoi occhi

le parole dentro mi si spezzano.

 

Sollevami da questa terra insignificante,

emozioni sconosciute emergono in me

e migrazioni lontane e pensieri inermi

 mi appartengono solo parole e respiri.


Nessun commento:

Posta un commento