mercoledì 9 giugno 2021

L'É DOMENEGA ANCHEU di Fiorenzo Toso - Traduzione


L'é domenega ancheu.

Ancheu an lasciou che sciòrte a-o sô

Pe-a primma vòtta.

E lì pe-a primma vòtta son restou

Sensa mesciâ

Comme inaiou che o çê

O segge coscì lunxi,

E bleu

E desteiso.


Dapeu me son settou pin de soggetto

In sciâ tæra

Co-a scheña contra a-a miagia.

Oua ninte discorsci

No gh’é lotta e libertæ, moggê, ni ninte.

A tæra, o sô e mi.

Son un òmmo contento.

 

 

 

Fiorenzo Toso – Dialetto di Arenzano

Libera traduzione della poesia “Oggi è domenica” di Nazim Hikmet

Lettie d'un òmmo serrou inta çella de seguessa - Lettere di un uomo chiuso in cella d'isolamento

 

 

OGGI È DOMENICA

 

Oggi è domenica.

Oggi mi hanno lasciato uscire al sole, ed è la prima volta.

E per la prima volta nella vita sono rimasto immobile

sorpreso di quanto il cielo sia lontano,

e blu

e immenso.


Poi mi sono seduto sulla terra con rispetto,

la schiena contro il muro.

Adesso niente scherzi,

nè lotta e libertà, e non mia moglie.

La terra, il sole ed io...

Sono un uomo felice.

Nazim Hikmet


Nessun commento:

Posta un commento