lunedì 23 gennaio 2023

U PAÏSE CIÜ BÈLU DU MUNDU di Renato Penasso

Montegrosso Pian Latte - Valle Arroscia - Imperia


A l'ho sèmpre pensau

Che u païse ciü bèlu  du mundu u fusse u mé,

Forsci a me sun šbaiau

Perché u me amigu u m'ha ditu che u l'è u só.

Ma aluřa u ghe n'è dui!

O forsci i sun de ciü?

Ripensandughe ciü bèn, u mé, cuscí bèlu u nu l'è

E forfsci mancu u só

Ma chi a ghe sun nasciüu

E u me güšta cuscí.

Doppu tanti pensamènti:

De païsi bèli a-u mundu u ghe n'è tanti

Ma a štu-chi a ghe vöju bèn

E cume u l'è u l'è

U ciü bèlu u l'è sèmpre u mé.

 

 

 

Renato Penasso – Dialetto di Montegrosso Pian Latte (Valle Arroscia)

 

 

IL PAESE PIÙ BELLO DEL MONDO

 

Ho sempre pensato

Che il paese più bello del mondo fosse il mio.

Forse mi son sbagliato

Perché il mio amico mi ha detto che è il suo.

Ma allora ce ne son due!

O forse son di più?

Ripensandoci meglio, il mio

Tanto bello non è

E forse neanche il suo

Ma io qui ci sono nato

E mi piace com'è.

Dopo tanti pensamenti:

Di paesi belli al mondo ne son tanti

Ma a questo voglio bene

E, come sia, sia

Il più bello è sempre il mio.


Nessun commento:

Posta un commento