mercoledì 27 settembre 2023

SCÌ di Mario Saredi


 

Hon dìtu scì

a tüte e carésse

dàe e pigliàe.

Chélu scì

in te chéla gèixéta

ch’u m’ha fàu gràndu,

credüu,

fìna a l’ürtimu,

càndu i me l’han

aroubàu.

Hon ditu sci

a tüti i nù

che hon scuntràu.

A lòche hon avüu,

e a lòche hon dàu.

E avéne ancù

da purtà cùn mì,

da vìviru insème,

in scàngiu

de chélu perdüu.

Hon dìtu scì...

 

 

Mario Saredi – Dialetto di Camporosso

2010

 

 

SI

 

Ho detto si

a tutte le carezze

date e avute.

Quel si

in quella chiesetta

che mi ha fatto grande,

creduto,

fino all’ultimo,

quando me lo hanno

rubato.

Ho detto si

a tutti i no

che ho incontrato.

A ciò che ho avuto,

a ciò che ho dato.

E averne ancora

da portarmi,

da vivere assieme,

in cambio

di quello perduto.

Ho detto si…


Nessun commento:

Posta un commento