lunedì 24 agosto 2020

CHI SON di Renzo Ferrero


Quarche parente, amigo, conoscente,
forse sinceramente
o magari co 'n po' d' ipocrisia
o me fa e lodi pe quante scrîvo
e comme o scrîvo,
mascherandolo 'n pittin de poexïa.

Ma mì no son scrittô
de fäse sensazioin sentimentali.

Son ûn ch'o çerca inta memoja
regordi belli o brûtti
e, in ti fæti e misfæti occaxonali,
a càrega pe vive e soppravvive
çercando de mettili in rimma comm'o sà
tanto pe scrîve
co 'n poco d' ironia, quarche sguaròn,
'na fïa de nostalgia e de magon.

Piggio do granon grosso e sarvægo
e o pesto 'n to mortâ...

A-a fin quello che resta
o metto into crivello
do mæ inzegno limitòu
e veddo che,
anche se de d'äto me gh' arresta o ciû,
ûn po' de fænn-a finn-a
a-o de sotto a l' è passâ.

Ciû de coscì mi no son bon de fâ...



Renzo Ferreo – Dialetto di Genova


CHI SONO

Qualche parente, amico o conoscente
forse sinceramente
o magari con un po' d' ipocrisia
mi loda per quanto scrivo
e come lo scrivo
mascherandolo un po' di poesia.

Ma io non sono scrittore
di false sensazioni sentimentali.

Sono uno che cerca nella memoria
ricordi belli o brutti
e in fatti e misfatti occasionali
la carica per vivere e sopravvivere
cercando di metterli in rima come sa
tanto per scrivere,
con un po' d'ironia, qualche parolaccia,
un filo di nostalgia e di magone.

Prendo del granturco grosso
e selvatico e lo pesto nel mortaio...

Alla fine quello che rimane
lo metto nel setaccio
del mio ingegno limitato
e vedo che,
anche se al di sopra mi rimane il più,
un po' di farina fina al di sotto è passata.

Più di così non son capace a fare....

Nessun commento:

Posta un commento